top of page

Informacja na temat
oferowanych form dostawy & płatności

Dostępne formy dostawy:

Dostawa Kurierem:
- Kurier DPD - koszt dostawy wynosi 16,90zł (darmowa dostawa przy zakupach powyżej 199zł)


- DPD Pickup - odbiór w punkcie / automacie paczkowym - koszt dostawy wynosi 12,90zł (darmowa dostawa przy zakupach powyżej 49zł)
 

Punkt DPD Pickup jest wybierany automatycznie dzięki wykorzystaniu AI - najbliższy podanego adresu zamieszkania
Możesz wskazać inny punkt DPD Pickup - wprowadzając inny adres lub podając jego nazwę i adres w uwagach zamówienia.
Listę punktów DPD Pickup znajdziesz tutaj


- Kurier InPost - koszt dostawy wynosi 24,90zł
 

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

 

Odbiór w Butiku myStyle:
do zobaczenia wkrótce w naszym pierwszym sklepie!
więcej informacji niebawem

Czas Realizacji Zamówienia:

- wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 48h (dwa dni robocze) od momentu zamówienia

- jeżeli zamówienie zawiera produkty personalizowane - wtedy realizujemy zamówienia w ciągu 72h (trzy dni robocze)

- w okresie świątecznym i promocyjnym czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o kolejne 48h (zostaniesz o tym poinformowany przed złożeniem zamówienia)

 

Dostępne formy płatności:

- Płatność Kartą

Obsługiwane Karty: VISA, MasterCard, Amex, ChinaUnionPay, Jcb, Diners, Discover, VISA Electron, Maestro


- Płatność Pay by Link (Paynow) -Blik, Google Pay, Szybki Przelew

Po złożeniu zamówienia, w ciągu 15 minut wyślemy ci link do bramki Paynow gdzie skorzystasz z wygodnych płatności: Przelewy Ekspresowe, Płatność BLIK, Google Pay i inne.
Linki wysyłamy w godzinach 07:00 - 23:00. Link otrzymasz w osobnym mailu. Więcej o bramce Paynow by mBank przeczytasz tutaj:
 www.paynow.pl


- Płatność Klarna
Zapłać w ciągu 30 dni, Płatności BLIK, Zapłać Kartą lub Przelewem Ekspresowym.

Zwroty

Informacja na temat
zwrotu towaru

Zwrot towaru:

W przypadku chęci odstąpienia od umowy masz 14 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki na poinformowanie nas o tym (mailowo lub poprzez formularz). Następnie masz 14 dni kalendarzowych na dostarczenie nam zwracanego produktu. 

Adres do zwrotu:
myStyle Group sp. z o.o. 

ul. Robotnicza 42A / 4 Piętro
53-608 Wrocła
w

 

telefon: 71 880 89 69
mail: zwroty@mystyle.com.pl


Paczkę zwrotną nadajesz na swój koszt.

Po otrzymaniu twojej przesyłki poinformujemy cię dalszych krokach i formie zwrócenia środków - mamy na to 14 dni kalendarzowych.

Pamiętaj!
Pewnych produktów nie możesz zwrócić:

Produkty cyfrowe

Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez Ciebie aktywowane po zakupie, 
np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.


Produkty wykonane na zamówienie

Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby,
np. Etui myStyle Matt Case z grawerunkiem laserowym i/lub tekstowym lub powłoka myStyle SKIN wycięta na zamówienie


Rozpakowane produkty multimedialne

Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu
(np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).


Produkty Higieniczne

Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu
na ochronę zdrowia lub względy higieniczne, np. Słuchawki Douszne lub Dokanałowe

Produkty, które łączą się z innymi rzeczami

Produkty, które po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.


 

Pamiętaj, że to Ty ponosisz koszt przesyłki zwrotnej - możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą.

Pamiętaj!
Nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu

Reklamcje

Informacja na temat
reklamacji towaru

Zgłaszanie Reklamacji:

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową możesz skorzystać
z prawa do zgłoszenia reklamacji:
- Niezgodność towaru z umową (dawniej Rękojmia)
- Gwarancja Producenta lub Dystrybutora (zgodnie z jej warunkami)

Aby zgłosić reklamację skorzystaj z formularza na dole strony
lub wyślij do nas maila na adres: reklamacje@mystyle.com.pl

Po otrzymaniu twojego zgłoszenia skontaktujemy się z tobą w ciągu 2 dni roboczych aby przekazać dalsze kroki. Pamiętaj o dołączeniu zdjęć reklamowanego produktu lub wady co przyśpieszy rozwiązanie twojej sprawy.

W przypadku chęci skorzystania z Gwarancji możesz skorzystać z bezpośredniego kontaktu z autoryzowanym centrum serwisowym jeśli producent lub dystrybutor wspomina o takiej możliwości w Karcie Gwarancyjnej lub Zapisach Gwarancji

Form. Reklamacji
Zgłoś Reklamacje
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik (opcjonalnie)

Zgłoszenie zostało przyjęte.
Skontaktujemy się z Tobą aby przekazać dalsze informacje

Form. Zwrotu
Zgłoś Zwrot

Zgodnie z powyższymi Zasadami Zwrotu, pamiętaj m.in.:

  • Ponosisz koszt przesyłki zwrotnej

  • Produkt musi posiadać oryginalne metki / opakowanie

  • Produkt musi posiadać kompletny zestaw sprzedażowy
    (zawartość opakowania, zgodna z tym co otrzymałeś)

  • Nie możesz zwrócić produktów ze względów Higienicznych
    (np. otwarte słuchawki douszne / dokanałowe)

  • Nie możesz zwrócić produktów stworzonych na twoje zamówienie
    (np. etui myStyle Matt Case z twoją grafiką lub tekstem)

Zgłoszenie zostało przyjęte.
Pamiętaj aby odesłać towar przed upływem 14 dni. 


Jeżeli to będzie konieczne, skontaktujemy się z Tobą aby przekazać dalsze informacje

bottom of page