top of page
  • Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
    - wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 48h od momentu zamówienia - jeżeli zamówienie zawiera produkty personalizowane - wtedy realizujemy zamówienia w ciągu 72h - w okresie świątecznym i promocyjnym czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o kolejne 48h
  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    - status realizacji sprawdzisz logując się na swoje konto w zakładce moje zamówienia - o każdej zmianie poinformujemy Cię również drogą mailową - dodatkowo kurier poinformuje cię o otrzymaniu przesyłki i możliwościach zarządzania nią
  • Gdzie znajdę dokument zakupu?
    - Paragon lub Fakturę w oryginale dołączony jest do twojego zamówienia - Podsumowanie Zakupu z Numerami Seryjnymi i Nr Paragonu lub Faktury wyślemy ci mailem
  • Gdzie zgłosić błąd na mojej fakturze?
    Jeśli otrzymana faktura zawiera błędy skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres: helpdesk@mystyle.com.pl
  • Jak mogę zwrócić towar
    Cały proces zwrotów opisaliśmy w zakładce Zwroty, dostępnej na dole strony internetowej
  • Ile trwa realizacja procesu CreativeLab w przypadku grafiki na zamówienie?
    - Jeśli zamówiłeś produkt z opcją "zaprojektujcie coś dla mnie" to nasi artyści przygotują dla Ciebie grafiki w ciągu 72h od otrzymania zamówienia - Prześlemy propozycje do Ciebie mailem i poczekamy do 72h na Twoją odpowiedź. - Jeśli dokonasz wyboru - produkt zostanie stworzony zgodnie ze standardowym czasem realizacji czyli 72h, a jeśli się rozmyślisz i nie wybierzesz żadnego produktu to zwrócimy Ci środki bez zbędnej zwłoki.
  • Czy mogę zmienić wzór lub tekst w złożonym zamówieniu?
    Oczywiście, wszystkie produkty myStyle w programie CreativeLab posiadają 24h okres ochronny. Aby zmienić tekst lub grafikę wyślij do nas wiadomość na czacie lub na maila: help@mystyle.com.pl Pamiętaj! - umieść w mailu numer zamównienia - wspomnij który element chciałbyś zmienić - jeśli jest to grafika podaj jej kod ze strony produktu, np. F1
  • Czy produkty personalizowane można zwrócić?
    Niestety, zgodnie z polskim prawem wszystkie produkty wyprodukowane na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom. Natomiast nadal przysługuje ci prawo do zgłoszenia reklamacji jeśli produkt nie działa poprawnie.

Najczęściej Zadawane Pytanie

bottom of page